torstai 3. maaliskuuta 2011

Tilauslakko

Kun muutimme tänne peräpohjolaan, missä ei ole mitään kauppoja (noh, muutaman ruokakaupan lisäksi siis), minulle on tullut äärimmäisen helpoksi klikkailla eri nettikauppoihin. Tilailla vaatteita. Vaatteita, vaatteita, vaatteita. Tarvitaanko me sitte kaikkia näitä? Ei.
Ehkä shoppailu on mulle jokin pakkomielle, "terapiaa", itseni piristämistä. Miksi sitten ostelen vaikka tarvetta ei ole? Onko siinä jotain järkeä?? Kannattaisko säästää ne ostoksiin äkkiä hukkuvat rahat vaikka lomamatkaan. Niimpä. Helpommin sanottu kuin tehty.
Nyt kuitenkin päätin kokeilla, miten onnistun tilauslakossa. Kuukauteen en tilaa netin kautta yhtikäs mitään. En vaatteita, en kankaita, en sisustusjuttuja. Minä en tilaa! :)
Katotaan kuin onnistuu. Tämähän on vähän kuin laihdutusta aloitellessa :D Toivoo parasta ja pelkää pahinta.
Ei mulla muuta tällä kertaa. Ajattelin vaan laittaa tämän tänne julkiseksi ja muistutukseni itselleni, etten sitten sortuisi.
Enhän minä niin heikko ole :D
No, kuukauden päästä raportoin, kuinka onnistuin! :)

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä lakkoon! :)
    Minun piti kysellä että missä päin Lappia asutte?
    t.nimim. Itsekin Lappiin kohta muuttava..

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :)
    Kemijärvellä me asutaan.. toivottavasti ei enää kauaa ;) Miehen työn perässä tultiin.

    VastaaPoista
  3. aaivan.. :) itse muutan Rovaniemelle tässä parin kuukauden sisään..

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! :)