perjantai 8. marraskuuta 2013

Luota Pinkkiin!



Sain buzzattavaksi Vanishin tuotteita. Mulla ei ole oikeen koskaan ollut kunnollista (tai minkäänlaista!) tahranpoistoainetta. Monen lapsen äitinä kuitenkin olen hyvin tietoinen, ettei läheskään kaikki tahrautunut pyykki tule puhtaana ulos koneesta.
Vauva on kova puklailemaan, ja paidan rintamuksista löytyy jos jonkinmoista porkkanatahraa. Lähdin siis innolla mukaan Vanishin buzzador-kampanjaan.

Minulle lähetettiin neljä erilaista tuotetta.
  • 1 kpl Vanish Crystal White Jauhetta
  • 1 kpl Vanish Pink Jauhetta
  • 1 kpl Vanish Oxi Action Extra Hygiene Jauhetta
  • 1 kpl Vanish Esikäsittelysuihketta
Varsinkin nuo jauheet, joita voi lisätä suoraan pyykkikoneeseen, on ollu helppoudessa mun suosikki! Ja näköjään ne vaan toimii!

Kaakao on pilannut meillä monta vaatetta. Kuulemma myös fairylla sen saisi pois, mutta minä olen tuskaillut usein pilalle menneiden vaatteiden kanssa, johon kaakaot on kaatuneet.
Yhtenä päivänä tein suklaakiisseliä, ja kaksivuotias onnistui saamaan sitä paidalleen. Onneksi Vanishit olivat tulleet ;)
Puhdas paita!
Tahra ehti kuivua pyykkikorissa muutaman päivän. Pyykkiä lajitellessani muistin sen ja suihkautin tahraan Vanishin esikäsittelysuihketta. Ohjeissa sanotaan, että sen saa antaa vaikuttaa max 5min, ja ensin pitäisi kokeilla johonkin huomaamattomaan kohtaan. Noh, minähän suihkautin sitä suoraan tahraan ja nakkasin heti koneeseen Pink-jauheen saattelemana. Tässä alkutilanne:
Tahrainen paita ennen pesua

Voin siis lämpimästi suositella Vanishia tahranpoistoon! :) #vanishtestisyksy #vanishoxiaction





Olen siis buzzador, joka tarkoittaa sitä, että minulle lähetetään erilaisia tuotteita testattavaksi ja ystäville jaettavaksi. Jos haluat lukea lisää ja liittyä buzzadoriksi kurkkaa osoitteeseen www.buzzador.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit! :)